Meg is van az Apple virtuálisvalóság-szemüvegének első közveszélyes felhasználója: a sofőr, aki egy ilyenben vezet
Félő, hogy nem ő lesz az utolsó, akit így látunk majd.
Félő, hogy nem ő lesz az utolsó, akit így látunk majd.
Elég-e, ha az önvezető rendszer csak figyelmezteti a sofőrt, és ha az nem reagál, akkor csak kikapcsol?
Egy amerikai fogyasztóvédelmi magazin azért mutatta meg a módszert, mert történt egy halálos baleset egy Teslával, amikor senki nem ült a vezető ülésben.
Még a „füleit” is behúzza menet közben.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
A Tesla Autopilotjának sikerült elkerülni egy vaddisznóval való ütközést hajnali fényben.
A Teslák egyik legnagyobb mutatványa az önvezetés, aminek alapfeltétele a villámgyors reagálás is.
A Tesla Model 3 tulajdonosa állítja, hogy az Autopilot vészfékezési funkciója mentette meg, amikor egy hóvihar nyomán semmit nem látott maga előtt, és belecsapódott volna egy másik járműbe, ha a Tesla önvezető módja nem segíti ki.
Legalábbis a képek alapján nincs magánál a sofőr.